12 Ocak 2012 Perşembe

Bugün yaptigim yemekler :)

Patlican oturtma 


Malzeme : 2 adet patlican,2 adet patates,2 charleston biber ,1 domates,kavrulmus kiyma,1 dis sarimsak,1 sogan,yarim cay bardagi zeytin yag,kekik,tuz,1 kasik salca,1 cay bardagi su,birazcik vegeta.
patlicanlar küp küp dogradim,patates,biberleride ayni sekilde,sonra kiymayi soganla kavurdum.tüm malzemeleri borcamda harmanladim,sarimsak baharatlari yag ve salcayide ekledim.sonra borcama döküp bir cay bardagi su ekledim firinda 180 derecede yarim saat 45 dakika arasi pisirdim.
 Yayla Corbasi



Malzemeler : 1 yumurta sarisi,1 cay bardagi pirinc,1 cay bardagi yogurt,2 kasik un,yarim cay bardagi zeytin yagi,nane.

Yapilisi : üsteki resimdeki gibi hepsini karistiriyorum,yumurtanin tek sarisini kullaniyorum aksi taktirde yogurtlu oldugu icin kesilebilir corba,mixerle iyice karistiriyorip 1 litre su ekleyip karistira karistira kaynatiyorum.kaynamaya basladiktan sonra 15 dakika kaynatiyorum ocagin altini kapatip nane ve tuz ekliyorum.afiyet olsun.





2 yorum:

  1. offf çok güzel görünüyor, patlıcanlı herşeye bayılırım, özellikle fırındaysa harika olur ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. tesekür ederim canim bende severim patlicani...özellikle közlenmis olarak salatasi olursa

    YanıtlaSil